eČasomer je inovativen sistem, ki smo ga razvili z namenom, da bo vam in vašim zaposlenim bistveno olajšal vodenje, spremljanje in načrtovanje delovnega časa, dopustov, bolniških odsotnosti, potnih nalogov, prisotnost zaposlenih in še več.
|
![]() |
Proces evidentiranja na delovno mesto poteka na način brezkontaktne prijave na terminal, s pomočjo PC-ja ali na terenu preko mobilne aplikacije s podporo zajema geo lokacije. Od koderkoli in kjerkoli, ne glede na lokacijo zaposlenih. Sistem se glede na vaše procese prilagaja s parametričnimi nastavitvami. Tako omogoča periodično evidentiranje npr. vsakih 15 min, sezonsko delo, poletni ali zimski čas... |
Učinkovito zmanjšujte presežke ali primanjkljaje delovnih ur pri posameznem zaposlenem in s pomočjo sistema prerazporedite zaposlene na določeno delovno mesto, ki ga lahko opravlja. Tako zmanjšujete nezaželene presežke ur, posledično podlago za izplačilo nadur in hkrati preobremenjenost posameznikov. S pomočjo sistemskih urnikov lahko zagotovite samodejno ugotavljanje rednega dela in presežek ur posameznikov. |
Imejte jasno sliko trenutno prisotnih na delovnih mestih, malici ipd. Za zaposlene, ki svoje delo opravljajo na terenu lahko nadzirate geo lokacije posameznikov v trenutku evidentiranja s pomočjo aplikacije na mobilnih telefonih. Prihranite si čas z enostavno in hitro izdelavo poročil o opravljenih urah, ki so podlaga za obračun plač in se lahko uvažajo v različne sisteme. |